2009年9月26日星期六

B.chinese,english, or malay?

Selepas Mp bagi comment kpd saya dan beritahu saya supaya tulis English.. saya rasa sikit tidak siok dgn dia..

Saya rasa saya bukan am mo kia so kenapa saya nak tulis English in My Blog?

Kalau awak banana spt seseorang thn awak boleh panggil saya tulis dalam B.English lo kerana aku tau awak tidak tahu baca Chinese ma..

Tapi jangan risau mp.. saya akan cuba tulis dalam B.english kerana saya takut seseorang akan memarahi saya jika saya tidak mengikuti kata awak.. haha jkjk^^

Minggu ini..

Gembira: kerana saya sembang(chat) very well v my frens in MSN..

saya terima satu cute photo daripada kawan saya..

dia lukis kpd saya de..


Susah hati: kerana selalu different opinion v someone

Sedih hati: kerana he din understand me..

I’m here to say sumthing to all my frens.. if I celebrate early or late in yr bday party.. it doesn’t mean I just think for myself or I didn’t think for yr feeling..

It’s jus bcs I WANNA TO CELEBRATE FOR U..

Semasa saya tulis blog itu, saya rasa amat terkejut kerana saya lupa banyak kata perkataan dalam B.malayu..
mungkin sebab saya sudah lama tidak tulis B.malay dalam kehidupan saya terkini.. (or mayb l OLD liao) >.<
NVM.. saya akan cuba sedaya upaya untuk menulis B.malay dalam blog saya..

Selepas saya tulis B.english in my blog, saya rasa actually it’s quiet good in writing differents language bcs it can helps to improve our language and also our image..

Therefore, saya akan cuba different language in my life..

Sekian terima kasih.. lol^^

没有评论:

发表评论